Sjuk :(

Sen på söndagen åkte även vi hem... Jag, Nellie, Johan + 4 hundar... tur att vi hade två bilar =)
Johan ska jobba mé min svärfar i två veckor så det va därför han hängde mé... han bor i våran husvagn nu hihi
Han & Jimmy samåker till jobbet varje dag, jättesmidigt :)

Nu é jag förkyld :( Orkar inte mycket precis... Egentligen skulle jag passa på å sova nu när Nellie sover...
Får helt enkelt skynda mig så jag får sova lite också :)

Va på BVC i tisdags... Johnnie & hundarna fick va hos Jenny under tiden.
Snuttan vägde 5190 gram nu & va 58 cm lång med ett huvudomfång på 39,5 :D
Hon börjar bli stor *snyft* Vill att hon alltid ska vara så här liten & mysig hihi

På lördag ska vi ha grillfest här :)Ska bli jätteroligt, då flera av MINA vänner faktiskt kommer =)
Bea & Pierre & deras kompisar Sven & Cattis.... Sandra & Fredrik, Caroline & Tobbe :D
Medlemmarna i raggarklubben é bjudna & så kommer Pernilla med familj också :D
Blir en hel camping i vår trädgård då... :)
Även fast JAG inte kan festa så längtar jag... jag kan ju fortfarande va social även om jag inte får
dricka alkohol :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig baby!!



jag kanske är bäst, men du är ändå lite bättre ;) hihi! puss

2011-07-14 @ 21:34:17
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

ojdå det där va från mig ;P

2011-07-14 @ 21:34:29
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0