Lördag

Jahapp så hade det gått en vecka igen =)
I veckan... öhhmm... Gubbarna har jobbat mé carporten... & poolen.
Haft grillkväll mé Pernilla & hennes familj... jättemysigt =)
Där va också Jenny, Magnus, Frisse & Dennis...
Va nere o bada vid rödvattnet... jätte skönt =)

& en till grillkväll mé jenny, Magnus, Frisse. Dennis & bettan med barn =)

Sen har vi nog iofs grillat nästan varje dag mé Dennis & Frisse =)
Gööörmysigt =) Njuter av sommaren =)

Nellie växer så det knakar... Hon blir mer & mer bebis istället för spädbarn tycker jag =)
Hon babblar, skrattar & ler... reagerar på sitt namn & é väldigt pigg & vaken!!!
Hon é så underbar så det inte klokt!
Att man kunde älska nån så här mycket trodde jag inte va möjligt!
Hon é så fin & jag kan bara sitta & titta på henne hur länge som helst!
Sover hela nätterna =)
Va hos BM igår på återkontroll... & hon sa att både jag & Jimmy såg
oförskämt pigga ut för att vara småbarnsföräldrar ;)

Alla värden såg bra ut, har nog aldrig haft så bra blodtryck hehe =)
Längesen iaf :P
Passade även på att sätta in en hormonspiral... é inte SÅ sugen på att bli mé bebis igen...
Visst man ska aldrig säga aldrig men absolut inte nu!
Nellie é så perfekt så jag é nöjd mé henne =) Räcker mé en unge för mig...
Hon har ju fått 2 syskon utan att jag behöver föda fram dom hehehe
Men... ja vem vet om några år ;)

Nu har Nellie somnat.. för natten... så jag tänkte passa på å gå å lägga mig också =)
Ska försöka lägga upp lite kort imorgon =) Va längesen nu hehe

G'natt ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0