Fredagsmys ♥

Igår så åkte jag, Nellie & Johnnie till kungälv... åkte förbi Jimmys jobb mé en baguette...
eftersom han inte hade lunch mé sig =)
Sen åkte vi till Willys å handla... & så på vägen hem kom jag på att jag hade glömt köpa
hårfärg... så vi åkte vidare mot Lilla Edet... & på väg hem därifrån träffade vi på
Johnnies mormor...
Så vi följde mé henne hem en sväng... å Johnnie blev jätte glad :)

Idag... har jag städat.... & Johnnie har städat sitt rum.... & t.o.m dammsugit & skurat golvet :O
Det händer inte varje dag vill jag lova *ler*

& så har jag vart på posten & hämtat ett paket :D
Något jätte fint =) Men det avslöjas inte än vad innehållet va ;)

Nä nu blire filmmys mé min underbara karl & vår helt ljuvliga dotter ♥♥♥
G'natt

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

blev det bra i håret babe? antar att hårfärgen va till dig? ;) puss!

2011-07-18 @ 21:44:33
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0