Den gångna veckan :)

Va jätte trevligt förra lördagen... Sandra & Fredrik kom.
Vi grilla, tjöta skit... en allmänt helskön kväll ;)

På söndagen kom Bea, Pierre & Cattis hit... vi snacka ett tag innan
vi drog till Kungälv för att kika på Jimmys olds mobile som Pierre
möjligtvis är intresserad av?!
Sen åkte dom hem... & jag & Sandra åkte till Lilla Edet för att köpa pizza till alla =)
Så småningom åkte även dom hem.

I måndags kom inbjudningarna till dopet :D
Dom blev jättefina... dock så fattas en siffra på telefonnumret :(
Men men folk som jag bjuder känner ju antingen mig eller Jimmy så dom har ju våra nummer =)

Bilderna från Emma kom också :D Åh herregud va många fina bilder, jag är så sjuuuukt nöjd :)
Tack snälla EMMA!!!

I tisdags åkte jag, Nellie & Johnnie hem till Dennis... Där vi mötte upp Ella en kortis innan
Solveig hämta Johnnie & Ella... dom sov över till onsdagen & då åkte dom till Liseberg.
Vi åkte å hämta dom på onsdag kvällen... men grillade med dom innan vi åkte hem =)
Det va så trevligt så!!! :D

I torsdags åkte vi till BVC, till farbror doktorn på 2-månaders koll...
Allt såg jättebra ut, han lyssna på lungor & hjärta, kolla höfter & leder...
Han kollade även på hennes ögon... Hon har haft lite ögongegg i veckan :(
Men så länge det "bara" är gegg så gäller det bara att hålla rent.
Ett OVANLIGT vackert barn sa han *stolt* hihi

Sen åkte vi (jag, Nellie, Johan, Johnnie & Ella) till Torslanda till gammelfarmor Valborg.
& hon fixa & dona som vanligt, fixa fram MASSA fika & mat & smörgåsar & glass & oj oj oj.
Där behöver man aldrig gå hungrig =)
Satt & prata en bra stund medans barnen lekte. Jätte trevligt =)
Klockan gick fort & till slut va vi tvugna att åka hem, fick mé matlåda till Jimmy också så han
slapp svälta ;)

I fredags... Jimmys sista jobb-dag innan semestern.
Dennis & Frisse kom hit... fyllde upp poolen... & börja fixa i carporten.
På kvällen så satt vi ute i partytältet & käka middag som Dennis hade lagat, jättegott!!!
En jättetrevlig kväll med många öl... för DOM, själv så höll jag mig till elefanta ;)

Igår... lördag :) Gubbarna jobbade på med carporten... sen åkte vi till rödvattnet & bada =)
Mitt första dopp för i år, va JÄTTESKÖNT!
Sen jobbade dom lite till innan det va dags att grilla & det va mumma det :)
Sen vart det en helkväll i partytältet igen. Humorn va på topp & det blev MYCKET skratt hihi
Nästan lite ont i magen idag hehe

Idag... gubbarna är ute & jobbar med carporten... Nellie har nyss fått mat...
få i sig lite frulle kanske & sen slänga på en film låter inte dumt alls faktiskt :)
Får se om det blir nå bad idag kanske ;)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

ahaa okej ;D hihi! jasså, ja du passar ju riktigt bra i kort hår men jag vet själv hur det är.. man vill gärna se ut som dom vill lixom :P tyyp! jodå allt bra med oss, haft en otroligt bra helg. hur är det med er?! :D puss puss

2011-07-25 @ 10:22:59
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0