8-10 juli :)

På fredagen kom Emma, Julia & Inger till Karlsborg :D
Det va jätte kul att träffa dom igen =)

På kvällen va det allsång vid kanalen... så vi åkte dit en sväng... det va jättemysigt =)
& Emma fotade massor =)... Jag tog nååågra kort  också men dock bara mé min simpla
mobiltelefon... men blir rätt okej bilder ändå tycker jag :)






På lördagen va det slöjdmässa i Hjo... så vi åkte dit, & det va riktigt mysigt =)
Synd bara att allt é så DYRT... annars hade man nog handlat betydligt mer... det enda
jag köpte va ett förkläde till Julia :)

Sen åkte vi hem... myste i trädgården & Emma fotade ännu mera hehe =)
Ska bli så kul att få alla kort sen!!! :D

På kvällen fick jag magkatarr... JÄKLAR va ont det gjorde... Gjorde så ont så jag grina :(
Samma på söndagen... fick jag två såna attacker :(
& så åkte Emma & dom hem på söndagen... tråkigt.. helgen gick så fort...
Men förhoppningsvis kommer dom ner till dopet igen... & sen ska vi åka upp så
fort dom kommit iordning i nya huset dom köpt... Då ska jag få mé mig Jimmy också =)
Längtar redan hihi



Emma har kamerautbildning för pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0