Väx upp & ta ditt ansvar för fan!

Blir så jävla ledsen å förbannad... :(

En tjej... som jag INTE känner, men som ändå finns i mitt liv...
konstigt nog.. (förklaring behövs ej)
Hon é så in i helvete dum i huvet!!!!!!!!
Har man barn, kan jag tycka att man ska göra allt för dom!
Göra allt man kan för att vara en förebild?!
Vill man inte göra allt för att träffa sina barn?

När hon äntligen fått igenom umgångesrätt, så går hon & sumpar det genom
att punda.
Visst hon kanske har det jättesvårt & bla bla bla, (som sagt så känner jag henne inte)
Men va fan! Det funkar inte att punda sig igenom livet när man har 2 barn.
Inte annars heller enligt mig, men om man é själv har man ju ingen annan att tänka på...
Men NU...

Hur ledsna blir inte sönerna liksom när dom får höra IGEN att dom inte får träffa sin mamma
pga att hon inte klara testet... IGEN!
Så jävla själviskt & omoget!

När jag fick veta det förra gången blev jag jätteledsen & ringde till min mamma & grät!
Denna gången é jag bara SÅ förbannad!
Kokar inombords!!!

Jag va antidroger innan den här människan kom i mitt liv...
Men NU.... nä jag förstår inte att man kan göra så mot sina barn helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0