Måndag

Blev ett storstäd i fredags... då hade det värsta av förkylningen släppt iaf,....
Höll i gång heeeela dagen. Bara vardagsrummet tog typ 3 timmar... & vi har ett
hus på 80 kvm :) Fatta hur stökigt det va?! :O
Plus att jag laga mat 2 ggr också!
Ost & skinksås m. pasta till lunch...
& Ryggbiff mé potatiskroketter m. bea till kvällsmat =)
Så smaskigt så!

Men fy satan va ont i ryggen jag hade på kvällen... AOUCH!
aldrig nånsin haft sån värk... men det va längesen jag höll igång så som jag gjorde...
Det va innan jag blev gravid... Får helt enkelt inse att jag måste ta det lugnt nu för tiden...
Natten till lördagen gjorde det också svinont varje gång jag skulle vända på mig,
så jag kan ju inte påstå att jag sov så mycket!

På lördagen gick vi upp rätt så tidigt, åt frulle... Baka 2 tårtor... en godis tårta & en godare tårta hehe


Först kom Solveig (Jimmys mamma) & Dan.
Dom hade storhandlat åt oss... så nu har vi återigen en fylld kyl & frys hihi Tack så mycket!!!

Sen började vi fika.. & när dom hade åkt kom min mamma & Johan.
Tillsammans mé alla hundarna... & Zäta som jag saknat så mycket... vart utan honom en HEL
vecka... nä fy aldrig igen!

Jaja när dom kom så käka vi lite... & så spela vi monopol. & senare blev det fika igen *puh*
Dom sov över också...
Så igår morse åkte dom hem :( Va jätte trevligt att ha dom här =)

Sen när dom åkt så åkte vi över till Dennis (Jimmys pappa) mé resterna av tårtorna.
Fick mat där & sen fikade vi...Sen kom Ellas mamma & hämta henne.
Då åkte vi hem.... käka kvällsmat & sen va det filmmys resten av kvällen...



OCH... kände första RIKTIGA sparken igår... förut har det känts som små smekningar innifrån typ...
Men nu va det en riktig kick som man kände på handen... rejält!
Skithäftigt va det! & Jimmy kände också! Blev så glad att jag börja gråta =)
Men jag va ju liksom så inställd på att jag inte kunde få barn... trodde verkligen inte att jag kunde bli gravid.
Trodde jag skulle bli vuxen & gammal & barnlös...
Men... nä ett mirakel har skett & jag é så otroligt lycklig över det!!!!!

Herreguuuud va jag längtar! Vill ha vår nu så våran lille/a kommer!!!
Beställde en barnvagn häromdagen... så nu längtar jag efter den & vår nya ed hardy väska som vi köpte
på tradera!!!! Vill ha NU!!!

Imorse så fastna Jimmy mé bilen, så han kom inte iväg till jobbet... men det va rätt mysigt
när han kom in å la sig igen ♥ Inte klagar jag precis ;)
För en stund sen fick han hjälp av grannarna att få loss bilen, men då va det för sent att åka till jobbet =)
Så nu é han hemma heeeela dagen =)
Han o johnnie spelar tv-spel nu, dom kan behöva lite far & son tid så jag håller mig i sovrummet.
ska strax sätta på en film & lägga mig å vila lite, & njuta av bebisen som rör sig i magen ♥♥♥

Kommer lite bilder från helgen här :)
Innan städningen (i torsdags)
Far & dotter (så söta så)
En något trött & nyvaken moi :)
Efter en kopp smooothie ;)
Födelsedagsbarnet :D (notera att alla 3 har skinnväst)





My beloved one ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0