Uppe mé tuppen

*puh* Shiiiit va trött jag é =)
Längesen jag gick upp så här tidigt...
Tänkte att det va lika bra å gå upp samtidigt som Jimmy...
så jag kommer iväg tidigt när det é ljust =)

Ska stanna till i skara hos Simona på vägen till Karlsborg.
Jättelängesen jag träffa henne, så det ska bli kul!
& få se hennes lille Alexander för första gången *ler*
Kommer ju bara längta liiiite efter min egna bebis när jag håller honom :D

Iaf efter Simona åker jag till Karlsborg... hälsar, hämtar Linda,
& åker vidare mot Hjo, där det vankas middag & tjejkväll
mé Anna, Terés, Sandra, Caroline & Sabina ♥♥♥

& så på fredag e.m ska jag träffa på Hanna i skövde, käka & tjöta lite =)
Så jag får träffa dom flesta av mina flickor inom de närmsta dagarna...
Dock inte alla... men det kommer det mé :D

Hör att Jimmy å Johnnie småbråkar... Johnnie é visst lite morgontrött & vill inte gå till skolan :)
Jajja ska klä mig o packa så ja kommer iväg =)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

snacka om att du va uppe med tuppen ;D hehe! hoppas du får en trevlig helg gumman. puss <3

2011-01-27 @ 10:45:07
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja de är ju nått sånt, man vet hur de går till och va som ska ske osv. Sen har man ju redan ett barn att ta hand om utanför magen så de blir inte lika mkt fokus på bebismagen och sådär. Så va de iallafall för mig, tror därför tiden gick fortare med andra :)



JA allt är toppen, förutom att barnen är sjuka begge två. Ja, de är superkul med jobbet så glad. Va gör du annars då? jobbar pluggar eller går hemma som jag? :P

2011-01-27 @ 12:48:20
URL: http://wooop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0