Sammanfattaning...

Jajajaja jag vet, kass på att uppdatera :)

Den 29:e åkte jag Jimmy & Ella till Hjo. (Johnnie stanna hemma mé Johan)
Där käka vi lunch mé Sandra & sen åkte vi till Terés en sväng.
Plus att jag visade Jimmy runt lite, visa vart jag é uppväxt & allt sånt :)
Jättemysig dag!

Sen åkte vi hem till Karlsborg, lämna Ella, gjorde oss iordning så
stack iväg på Bio. Första gången som vi gör något bara han & jag!!!!
Vi såg på nya Narnia filmen. Den va jätte bra!

& hade det inte vart för idioterna som va bakom oss, som prata, skrattar, sparka på våra stolar &
betedde som 5-åringar så hade det vart en jättebra upplevelse.
Jimmy gav dom onda ögat efter föreställningen hehe.
Men det va ändå mysigt att göra något bara han & jag! Hoppas det blir fler ggr.

Den 30:e åkte jag, Jimmy, Ella & Linda till skövde. (Johnnie stanna återigen hemma hos Johan, sin nyfunna idol)
Hämta min startbok på babyproffsen

Massa bra grejer :) Sen åkte vi till Commerce å kolla i lite fler butiker. Letade efter byxor till jimmy, men förgäves :S
Hitta däremot lite kul på lagerhaus, som alltid när man é där hehe =)
Kom hem rätt sent på kvällen, så då blev det lite filmkväll.

Nyårsafton:
Jag va tvungen å sova ut eftersom jag skulle jobba natten. men kunde bara sova till kl 1 typ...
Runt 6 kom alla gäster, & det va precis att vi hann käka innan jag va tvungen å sticka till jobbe.
Missade nästan 12 slaget men då skålade jag & Majbritt in det nya året mé lite persikocider.
Självklart alkoholfri!!!

1:a januari, jag va skittrött efter jobbet, & Jimmy va lite smått bakis... så vi besluta oss att åka
hem på söndagen istället. Hände inte särskilt mycket den dagen...
Söndagen vakna jag upp mé förkylning :( Jimmy fick köra hem.
Åkte till Jimmys pappa där Ellas mamma hämta upp henne. Sen åkte vi andra HEM.
Sen har förkylningen bara ökat *suck*

Om jag inte orkar idag så måste jag städa imorgon... Johnnie ska ha kalas på lördag eftersom
han fyller 9 år på måndag. & Jimmy jobbar ju på dagarna så han hinner ju inte.
Sen blir det å baka tårta å hej å hå. Så kommer gästerna på lördag.
Hela min familj, Jimmys föräldrar, nån kompis till Johnnie mé familj... ja det blir en hel del
i vårt lilla hus =) Men men finns det hjärterum finns det stjärterum ♥

Jajja ska fixa in liiite bilder.... inte blivit så mycket fotograferande de senaste direkt :S
Ska försöka bättre mig på den punkten också :D






hehe min söta raggare i sin dotters Hello Kitty öronmuffar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0