Nattvakt :)

Ajjemän... nu é jag på jobbet igen... & har nattvakten =)
Både skönt & inte skönt att vara här...
för det första höll jag på att börja grina på rapporten när dom
berätta att min favoritgubbe har gått bort :(:(:(
Jag vet att man inte ska ha favoriter i mitt yrke... men det blir så ändå!
Han va speciell, trots sin extrema ångest lyckades jag alltid lugna ner honom
genom att prata & hålla handen!
När jag slutade på mitt schema i somras började han gråta!!!!
Fy va tomt det é här utan honom...
R.I.P Emil! Du é saknad!


Iaf... Va ju hos Simona i torsdags, jättemysigt! Kändes inte alls att det va flera år sen vi sågs,
vi kunde snacka på som aldrig förr =)
& sen på kvällen åkte jag till flickorna i Hjo.
Laga käk... ja dom iaf, jag fick bara sitta på en stol & se söt ut =) Haha
Blev jättegott, måste jag göra hemma nån dag *mmm*
Snacka garva & hade det jätte trevligt!
Sov över hos Sandra den natten.

Sen på fredagen åkte jag till Karlsborg, tog mé mig Johan (lillebror) & köpte en födelsedagspresent till honom,
som han fick välja ut själv... nån jävla del till datorn blev det haha =)
Senare på kvällen kom Mona mé familj, & vi käka mat, & tårta & fira plutten som fyllde stooor pojke hehe.

Blev inget mé Hanna... Men det ska vi försöka ta igen en annan gång!
Igår & idag har jag vart så sjuuukt trött så jag har nästan bara lgat & sovit.
& nu é jag som sagt på jobbet igen!
Ska sova hos Sandra imorgon, då jag jobbar nästa natt också =)
Ajja återkommer imorgon... måste käka nåt nu!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

åh vad tråkigt det är när någon av ens favoriter går bort :'(



hur går det att jobba nu när du är gravid då gumman?! :D kramis!

2011-02-01 @ 05:50:21
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0