Myyyys ♥

Ja va hände igår... ingeting ungefär =)
Va å tanka... handla mat... hämta ungar,
laga mat.... läggdags =) Händer inte mycket men dagarna
flyter på ändå =)

Idag ska jag hämta Ella & Johnnie på skola/dagis... själv :)
Jimmy har ett möte efter jobbet så...
Hoppas det går bra, ska fjäska mé hamburgare när vi kommer hem...
så kommer Jimmy hem runt 7... då har jag förhoppningsvis lyckats få ungarna i säng!!!
Håll tummarna!


Åh imorse... låg jag i sängen... vaken... på rygg... & titta på magen :)
DÅÅÅÅ.... guppa hela magen när bebben sparka.
Hela magen gick i vågor typ *ler*
Det va så häftigt att man såg utanpå magen när hjärtat rörde sig!!!!
Gud va jag längtar nu!!! Har jag iofs gjort hela tiden... men mer & mer!
Vill att den ska titta ut, så man får se om det é en liten Kevin eller en Nellie ♥
Den blir lika älskad oavsett... men jag börjar bli grymt sugen på att få reda på vilket
kön det é =) & få reda på vad det é för en som sprattlar där inne...
Vill bara att hon/han ska komma ut så jag får hålla om min bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0