MVC

Väckte Jimmy sen... tyckte inte att han skulle ligga i soffan hela natten...
Bättre å ligga å hålla om mig när han sover ;) Så det gjorde han hihi

Igår... hände det banne mig inte möe heller :P
Vi planera bebisrummet, hur vi ska måla & möblera... :D
Ska läggas in nytt golv... ta bort de gamla tapeterna & spackla...
Sen måla eller tapetsera väggarna... & sen börja inreda ordentligt...
É ju ett pyttepyttelitet rum... men kan nog gå att få mysigt iaf *ler*

Vill vill vill :D

Ajja.... idag.... har betalat lite räkningar, & lite vunna tradera auktioner :)
Längtar tills allt kommer hihi

Klockan 3 ska jag till Kungälvs sjukhus för å träffa min nya barnmorska...
Va ju tvungen å byta, min barnmorska i Lilla Edet va HEMSK! Otrevlig &.... ja fy fan!
Slängde på luren i örat på mig när jag mådde för illa för å åka till läkarn...
Då skrev hon i journalen att jag avböjt att få hjälp... men det va inte va saken handla om...
Hur fan ska man orka sätta sig i bilen & köra 4 mil när man kräks HELA tiden?!
& hade hon tyckt att jag va så dålig kunde hon la skickat ambulans då?!
Nä fy satkärring, går inte förklara i text hur otrevlig hon va!

Nä men iaf... så ska jag då till min NYA barnmorska idag =)
Ska få mitt moderskapsintyg & hej å hå :)
Hoppas på att jag ska få höra hjärtljuden *håller tummarna*
Det vore riktigt häftigt!

Jaja ska la göra mig iordning lite... ser mer död än levande ut =)

Kommentarer
Postat av: fia

vad hette hon? jag skall till lilla edet o är livrädd att dåhon som du hade.



maila mig gärna [email protected]

2011-09-18 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0