Min dag :)

Mötte upp Jimmy i kungälv... han fick sticka tidigare från jobbet idag =)
Kom precis i tid till barnmorskan... som va jättetrevlig!
Henne tyckte vi om! :D
Hon va expert på att ta blodprov... bara det gör att jag får förtroende för henne :)

Alla prover såg bra ut... & jag fick äntligen höra hjärtljuden *ler*
Guuud va häftigt det va... 150 slag/minut :)
Hon sa att bebisen har det riktigt bra inne i magen ♥

Sen åkte vi hem, Jimmy hämta Johnnie, & medans dom spela tv-spel
så laga ja käk... makaroner & köttbullar hahahaha *lyx*

Nu har vi lite film mys... mé lite snask hihi
Sista kvällen ihop på ett tag eftersom jag åker till karlsborg imorgon...



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud du bara strålar!!!

2011-01-26 @ 22:47:35
URL: http://lindevall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0