*hjäsp*

Ännu en natt mé vääääldigt mycket konstiga drömmar...
Börjar bli trött på att drömma. det e ju inga mysiga & trevliga drömmar precis.
Det é död, otrohet & spöken & massa konstig skit!
& varför é alltid JAG otrogen i drömmarna.... eller nån gång har la jimmy också vart det...
men oftast jag... varför varför varför???

Det é ju inget jag vill på riktigt? Och jag skulle aldrig va det!
Jag älskar Jimmy så otroligt mycket så jag skulle aldrig komma på tanken i vaket
tillstånd... så varför gör jag det när jag sover?!
Skulle vilja gå till en drömtydare & fråga vad just otrohet betyder i drömmarnas värld?
För man har ju hört att det inte alls é det man drömmer som det betyder på riktigt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0