Jao så atte...
Lugnt i fredags... tacos & barnfilm ;)

I lördags så åkte Johnnie till sin mormor.. & vi andra åkte bort till
Jimmys kompisar som höll på å flytta in i sitt nya hus.
Jimmy fick hjälpa till å bära & jag fick va lite barnvakt typ :)

Sen... ja köttfärssås & spagethi hos Dennis... & sen hemgång...
Lugnt resten av kvällen... söndagen va det också lugnt,
Ellas mamma kom & hämta henne, Jimmys kompis Magnus kom förbi
på kaffe & bullar.... sen spela pojkarna tv-spel resten av dagen typ...

& idag... direkt när Jimmy & Johnnie kom hem stack vi å handla..
Sen hem & laga hemmagjord pizza... Sen läggdags för johnnie...
& Jimmy somna på soffan... såatte... inte mycket sällskap man haft idag....
Han sover fortfarande i soffan... & jag funderar på å ta nåt å
äta & sen sätta på en film & lägga mig i sängen :)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

ja skitnice!! :D nu är jag på G (H) haha!

skickade ditt paket idag baby! hoppas du får det imorgon!



btw, robin kanske ska betala köksbordet ;) hihi! puss

2011-01-25 @ 17:12:11
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0