Update

Trots att bloggen håller på att uppgraderas kan jag ju ändå försöka skriva några rader ;)
Vakna runt 3 igår... fick upp åt.... åkte till Terés.
Fika lite (smörgås & banan) innan vi åkte till Ica & apoteket...
& efter det stack vi till gymmet!
åh GUD va skönt det va :)
Visst va det jobbigt & jag känner att vissa rörelser inte alls går,
men åååh :) Skönt å svettas & känna hur blodcirkulationen kommer igång :)

efter träningen åkte vi hem till Terés igen... åt en banan... :) (mmm så gott)
& sen så blev jag klippt.... hade ju banne mig typ hockeyfrilla :) hahaha
Men nu blev det så fint så! Färgning hann vi inte mé, men det ska vi göra imorgon (torsdag)

Idag... ja jag har försökt å sova... har dock inte gått så jätte bra... men men :)
Nu é jag på jobbet igen... Vi é 3 inatt så det é skönt.
Nyss vräkt i mig lite mat & 3 morötter MUMS.

Imorgon jobbar jag inte så jag ska inte sova så värst länge...
Ska till Anna en sväng... & sen till Terés... gymmet kl 18.00 mé Sandra & Terés.
Får se om färgning av håret blir innan eller efter träning... Jajja det ordnar sig =)
Kul ska det bli iaf... !!!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

det är bra att du håller bloggen uppdaterad så man vet vad som händer där nere ;D hoppas nya designen funkar! puss <3

2011-02-14 @ 23:42:07
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0