test nr 3...

För att bestämma könet på din bebis, leta helt enkelt upp raden för din ålder vid tidpunkten för befruktningen i tabellen nedan, och leta sedan upp på kolonnen för den månad då befruktningen skedde. I rutan där raden och kolonnen korsar varandrar hittar du könet på din bebis, "♀" för flicka och "♂" för pojke!

 Även om det sägs att den stämmer i 90% av fallen så bör du hålla i minnet att det är inte en helt seriös metod. Eller...?



Enligt test nr 3... ålder 26, månad augusti... alltså... flicka?!
Alla andra tror ju på en flicka... men... jag vet inte ja, känner ändå på
mig att det é en pojke?
Inte för att det egentligen spelar nån roll, jag é bara grymt nyfiken *gah*
Längtar nåt så otroligt till Maj då jag får hålla mitt hjärta för första gången!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0