sömnig :)

Jajajaja... när det inte händer jätte mycket i ens liv é det inte
så konstigt att man inte uppdaterar mer :)

I tisdags när jag hade vaknat efter jobbet så stack jag, Sandra & Teres
till gymmet... tog det lagom lugnt men det va jobbigt iaf =)

Sen åkte jag till doktorn.. då jag hade sån fruktansvärd värk i höger tutten...
fy fan vilken smärta! ajajaj
& som vanligt så får man inga direkta svar när man går till läkarn... *hmm*
Det KUNDE va en cysta som antingen va hel eller som hade spruckit?!
Va é det för diagnos? hahaha
Det enda hon sa va att brösten inte fick bli kalla typ.

Sen efter det åkte jag & Sandra & köpte present till teres som fyllde 27 år :)
käka lite... & sen stack vi dit... där hela familjen va, bjöds på tårta... det va mysigt =)

& efter det åkte jag & Sandra hem till henne & kika på film.
På onsdagen åkte jag hem till Karlsborg.
Hände inget speciellt mer än jag mös mé Zäta =)
I torsdags (igår) så åkte jag & Mamma till Jönköping... Mamma skulle till ortopeden
för att kolla upp hennes höft...
& efter det åkte vi till Ikea... där vi köpte massa skoj till bebisen ♥
Kort kommer så småningom! Kommer bli så fint så *ler*
Nu får bebben gärna komma för min del :D

Ska strax till jobbet.... *suck* 3 nätter framför mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0