Jobb jobb jobb...

É inne på min fjärde natt på jobbet...
skulle vart 3... men men... gör mig absolut inget att det blev en till...
Skönt mé lite stash i slutet på nästa månad hehehe
Har vart magsjuka på en avdelning, så den é stängd & isolerad...
Jag slipper å va där ja, eftersom jag é gravid... skönt att bli lite särbehandlad
måste jag säga :)
Så jag har bara EN avdelning istället för två som jag brukar ha =)
Eller ja, jag får springa upp å hjälpa till om det behövs... men ändå rätt lugnt nu
när jag bara har ansvar för 10 pensionärer!!!

Meneh... ja, man har ju inte mycket till liv när man jobbar natt asså...
Ska åka till chefen imorgon bitti efter jobbet & lämna min ansökan om graviditetspenning
som hon ska få fylla i... sen när hon gjort det ska jag till lönekontoret
& så ska dom fylla i sitt.... SEN kan jag äntligen skicka in det & börja planera min ledighet :)
Verkar som om jag kan gå hem i början/mitten på mars =)

& det behövs känner jag nu... magen växer & blir större, blir andfådd bara jag böjer mig ner heheh
blir klumpigare & tröttare för varje dag som går... ja det é inte klokt haha

Imorgon kväll ska jag till gymmet också... Blir skönt... älskar crosstrainern!!!
Hoppas det inte é för mycket folk bara!!! :D

ja... finns inte massor mer å skriva faktiskt :)
Får återgå till att göra absolut ingenting på jobbet :P

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

vad duktig du är som jobbar så mkt!! :D vikarier går tydligen före mig på vårt jobb nu.. sånna som jobbat 4 månader och jag 4 år.. så jävla värdelöst :/ jag jobbar ju så lite lixom :( kram!

2011-02-10 @ 05:53:31
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0