*hmm*

jaaaaa *s* I knoooow... En vecka sen jag skrev... menmen hihi

Fredag: Tacos & melodifestival... mys mys :)
Lördag: Jimmys föräldrar kom å fira Jimmy i förskott, åt glass & fruktsallad *smaskens*
Söndag: Åkte vi till citygross & handla färg till hall & babyrum :D
            Ellas mamma kom å hämta henne hos Dennis som vanligt, åt mat där...
Måndag: Luncha mé älskling på hans jobb, köpte födelsedags present till Älsklingen.
Tisdag: Jimmy fyllde 31, fick frulle på sängen. Pappa kom å hämta Johan & Dixie.
           Blev tårta när Jimmy kom hem från jobbet :)
Onsdag: SLAPPA
Torsdag: Hade jag tid hos barnmorskan, kollade hjärtljud, hb, blodtryck & lite sånt, allt såg jättebra ut...
             När hon kontrollera magen så fråga hon mig, "hur mycket tror du att du har gått upp i vikt"
             Inte för mycket hoppas jag... men visade sig sen när jag vägde mig att jag hade gått ner ett kilo till :)
             Känns verkligen inte då jag tycker att jag bara blir större & större :)
             Sen åkte ja o handla lite livsnödvändiga grejer... typ ketchup?! ;)
             Till kvällsmat blev det pizza då det inte fanns nån ork till nåt annat :)
Fredag: idag.... ja än så länge har det ju inte hänt så mycket, ska strax packa, åt både mig, Jimmy & Johnnie,
           sen ska jag laga lite mat.... & sen kommer pojkarna hem, så ska vi slänga i oss lite käk & sen
           dra mot Karlsborg.
           Ska påbörja profylaxutbildningen imorgon. :)

Sådär ja, kort men utförlig uppdatering om vad som skett den senaste veckan.
Blir att ta ett nytt kort på magen i helgen... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0