Graviditetspenning

NU har jag äntligen skickat iväg min ansökan om
graviditetspenning... nu é det bara å hålla tummarna att jag får det?!
Jäkla krångligt det där...
Känner ju redan nu att det é jobbigt att jobba... hur ska det bli sen då om jag INTE
blir beviljad gravpenningen?!
Visst att man kan ta ut mammadagar... men dom vill man ju spara på tills barnet
faktiskt é fött?
OM det blir beviljat får jag gå hem 13:e mars... om INTE... så får jag väl göra det ändå...
men utan betalt?!
Ah jag vet inte ja.

Äntligen gjort min förflyttning till folktandvården i Lilla Edet... har ju Frisk Tandvård... som jag betalat
via autogiro till Gävle under hela tiden... é ju BRA längesen jag flytta därifrån ;)
Dom skulle ringa mig när allt va klart så skulle jag få en tid...
Va tvungen att uppge att jag va gravid, för dom får ju inte röntga & sånt då.
Jaja mitt avtal går ut vid årsskiftet så jag vill ju gärna kolla igenom käften så jag kan förlänga
avtalet sen :) SÅ värt det mé en sån försäkring!!!!

Jaja nu ska det fixas korv mé bröd & mos tills gubbe & ungar kommer hem :)
LYXKÄK ;P

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

tack sötnos <3



härligt att ha det där fixat, håller tummarna för att det går vägen hjärtat! puss

2011-02-18 @ 06:18:50
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0