God morgon :)

Ja nästintill iaf =)
Zäta väckte mig för en stund sen o ville ut =)

Åkte runt 5-6 i fredags... Åkte raka spåret så det gick rätt fort :)
När vi kom fram fick vi korv mé bröd hehe... satt & tjöta en bra stund & sen va
det läggdags :)

På lördagen... Svintrött, men det é kanske inte så konstigt när man går upp
1 gång i timmen & måste pissa hela natten!!!!!!!
Seriöst så räknade jag, från 12 på natten till ca 7 på morgonen va jag uppe å kissa
7 ggr... inte undra på att man é helt slutkörd som människa :)
*puh*

Iaf... vi åt frulle, va ute mé hundarna, tjöta, vila & sen va det dags för profylaxkurs...
Kikade på en andningsdvd, som mamma pausa ibland & förklara & demonstrera.
Måste säga att min mamma måste va en grym barnmorska :D
Tog rätt lång tid att gå igenom den så bestämde oss för att vi skulle få låna mé oss
den dvd:n & öva på hemma, så ska vi gå igenom ÄNNU mer lite närmare BF.

Sen va det dags för lunch... smaskens :)
& efter det va både jag & Jimmy jättetrötta så vi gick å la oss en sväng :)
Johnnie fick va uppe mé tant Linda & farbror Johan hehe
När vi vakna va det dags att hoppa in i duschen & göra sig iordning...

Sen åkte vi till Ica & mötte upp Bea & Pierre.
Handlade lite & sen åkte vi hem till dom... gjorde varma mackor *mumma*
Sen satt vi å tjöta & skratta hela kvällen :)
Hade jättekul, att man aldrig tröttnar på att prata om sina fjortisdagar :)
Kul att Jimmy hade lite gemensamt mé dom också, blev ju endel bilsnack,
sånt som jag inte förstår ;) Men men enligt dom så lär jag mig?! :O
Jaja åkte väl hem runt 1 & gick å la oss på en gång!

Söndag: Vakna, frulle, sen kom Jessica förbi med lite fina smycken som vi hade beställt.
Kort kommer ;)
Sen duscha jag av Zäta, va längesen han blev tvättad så det va på tiden.
Men hua va ont i ryggen jag fick efteråt... pallar inte att böja mig ner på samma sätt :)
Så när duschen va avklarad så fick Johan ta över å borsta & föna :)
Jisses så fin & fluffig han blev min gosnutt!

Sen packa vi ihop allt & krama alla & sa hej då. Så åkte vi hemåt.
Stannade först på Donken i Skara & käka... sen stanna på en mack mellan skara & vara &
köpte lite (läs massor) godis :)

När vi kom hem så va det isbana på hela tomten... fy satan va halt det va!
Jimmy fick direkt ställa sig & försöka krångla sig loss mé bilen som hade fastnat :(
Jag & Johnnie gick in... han fråga mig om han fick spela tv-spel... & jag sa JA
då fick jag världens största kram :D gulleplutt :)
Sen la vi oss å kika på Big Brother som vi fastnat för hehehe

Åh jag har börjat få ordentligt mé foglossning... ajajaj...
började för ca en vecka sen... gör så svinigt ont i ljumskarna
samtidigt som det gör ont under magen för att det trycker på så mycket.
När jag sitter still é det inte så farligt, men när jag går... AJ!
Tycker det bara blir värre också... men men om 2,5 månad é det över förhoppningsvis.
Då har vårt älskade hjärta kommit till världen!!!!
Längta längta längta!!!!!!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

det är det värsta med att vara gravid, allt kissande! och illamåenade ;P annars äre ju rätt mysigt? ;) hehe! puss på dig!

2011-03-06 @ 08:48:16
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0