:D

Blev gymmet sen :) & lika skönt denna gången också!
Efter gymmet åkte vi hem till Terés... käka lite & sen satte vi igång å färga håret :)
Det blev jättefint :) Kort kommer så småningom!

Sov på fredagen... inte särskilt bra, men ändå =)
Vakna kl 2 av att vikarieförmedlingen ringde... igen *suck*
Sen åkte jag till jobbet... hade en jättekul natt...
Jobbade mé en tjej som heter Pauline, vi satt & garva & snacka hela natten typ :)
Skitroligt!

På lördagen efter jobbet så åkte jag till karlsborg... väckte Johan...
packade mina saker & sen drog vi hemmåt västerlanda.
Kom hem typ runt 2 på dagen :)
Då va Magnus & Jesper här... Magnus é medlem i Jimmys raggarklubb & Jesper é hans son
& Johnnies bästa kompis :)

Satt & prata & hade trevligt... jag höll på att somna hela tiden hehe
Sen när dom hade åkt så fixa vi Tacos & titta på melodifestivalen... somna till
lite titt som tätt då mé!
Somna fort som saaaatan när jag väl fick lägga mig :)

På söndagen åkte vi till kungälv till Dennis.
fika lite å hade trevligt!
Sen åkte vi hem o fixa mat... Tacos igen hehehe :)

Igår va det lugnt... jag & brorsan städa & fixa lite... åkte å handla...
Johan laga korvstroganoff som blev smaskens :)
Jag & Jimmy köpte varsin chocklad ask till varandra hehe :) Samma sort!
Happy Valentines day ♥
Sen lite renbäddning & dusch så va det dags att sova igen :)

Idag tisdag... typ bara gått upp & ätit frulle... kikat på film...
Pratat i telefon mé Jimmys farmor hehehe :P
Ska åka å hämta lite paket som kommit sen... sen ska vi hem å göra pannkakor så det é klart innan
Jimmy & barnen kommer hem :)

Ska försöka fixa lite kort sen också :)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

vad duktig du är som gymmar gumman!! :D

2011-02-17 @ 07:22:23
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0