Vandra med vargar

Lördag den 13.e aug så åkte vi ut till Tiveden...
Till en man som hade american wolfdogs :)
Jättemäktiga!!! Tog mé oss 5 vargar & åkte ut i skogen där vi skulle vandra med dom.
Jag hade Nellie i bärsele... Men kunde dock inte gå né hela vändan :(
Det va väldigt tuff terräng & man skulle klättra längs en berg/klipp vägg... Typ...
Jag höll på att ramla framlänges mé Nellie... & insåg att.. NEJ... så jag vände & gick tillbaka till "lägret"
Hämtade ett täcke & så la vi oss på den & myste tills de andra kom tillbaka.
Gubben hade bakat & gjort egen saft... samt kokade kaffe över öppen eld :)
Jättemysigt!!! lekte lite barnsliga lekar & pratade om vargar :D

Helt klart en upplevelse, pratar om att göra det nästa år igen när jag kan lämna
Nellie hos mamma eller nåt under tiden :D
För ÅH vilka mäktiga djur =) stora, vackra... som hundar... fast större & skyggare... men ändå snälla!



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

häftigt :D

2011-08-19 @ 10:07:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0