Det gick JÄTTEBRA på babysimmet.... Nellie va lugn & harmonisk...
Fick t.o.m dyka under vattnet =) Va inte alla bebisar som gjorde
det första gången =)
Längtar till imorgon då vi ska gå igen ^^

I torsdags följde jag mé Pernilla till Backaplan & shoppa lite =)
Träffa även Pernillas två kompisar som va mé hela tiden =)

I fredags så åkte jag till Karlsborg... men först stannade jag till i Skara
hos Simona, Johnny & Alexander :) Va jätte trevligt!!!
Sen åkte jag vidare till Hjo... träffa Mari & Agneta en stund...
så hämta jag upp Emmelie... så fick hon följa mé mig till jobbet =)
Träffa mina tanter & gubbar & personalen.... saknar faktiskt att jobba där ibland =)

Efter det åkte vi hem till Emmelies föräldrar som bjöd på pizza.
Och efter DET åkte jag till karlsborg... va bara Linda & Johan uppe,
men hann iaf hälsa å någon innan det va sängdags =)

På lördagen... duscha, sminka mig & gjorde mig granner....
Va en sväng till återbäringen & köpte mig en grön ryamatta =) JÄTTEFIN!!!

Sen va det dags att åka på bröllop.
Sofia Sjölins & Andreas Frykners ♥♥♥
Linda sjöng i kyrkan :) Det va jättefint!!!
Hela bröllopet va jättefint... men det som toppa allt va nog brudgummens tal...
Tror alla vart lite rörda när han berätta hur han träffa Sofia & när han visste
att han älska henne... T.o.m pappa grät!!! ^^
Väldigt lyckad dag!!! God mat, god stämning, tur mé vädret.
& Sofias klänning va SÅ vacker :)
Önskar er all lycka till i framtiden



Nellie va lugn & tyst under hela dagen.... (vilket inte é ovanligt :P)
men alla vart jätteimponerade att hon va så tyst =)
Alla tyckte att hon va jättefin i sin Hello Kitty princessklänning =)
"Ovanligt söt" va det väldigt många som sa...
Och man blir ju inte liiite stolt när så många säger det... sträckte ju på mig så
jag nästan slog huvet i taket till slut =)

Igår söndag åkte vi hem... tog svängen förbi Alingsås för att skjutsa pappa
dit... han skulle spela där & idag åker dom till England för nån jazzfestival & kommer inte
hem förrän nästa tisdag =)

Nedräkning till dopet har börjat... mindre än 2 veckor kvar...
Massor att planera & fixa *puh* Men jag längtar!!! =)

Jimmy é hemma från jobbet idag... har smittat honom mé min fölkylning...
Inte ens jag é helt frisk... så får se om han stannar hemma flera dagar eller
om han åker imorgon =) Han får gärna va hemma för min del =)

Nu har Nellie precis somnat om efter två matningar & massa gos & skratt =)
Ska väl försöka göra desamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0