Babysim ♥

I helgen har vi haft svärmor & hennes man här på besök...
Dom har hjälpt till att röja... jätteskönt!!!
Jag har dock vart väldigt förkyld så jag har mest vart helt slut :/
Bara hoppas att Nellie inte blir sjuk :(

Igår va vi hemma hos Pernilla med familj & fira lilla Wilma som fyllde 1 år =)
Fick jättegod tacopaj & en smaskig tårta :)
Wilma hade världens sötaste klänning på sig *vill ha*

Idag ska vi på babysim för första gången :D
Ska bli jätteroligt!!! Riktigt spännande & se hur Nellie reagerar på vattnet...
Hoppas på att hon ska bli en riktig fisk, som jag är =)

Sen ska vi troligtvis till Pernilla efteråt... OM jag orkar... är helt slut, längesen jag va tvungen
att gå upp så här tidigt... brukar ju få somna om ;)


Deras lille Wille ville följa med oss hem ;) hehehe
Kunde knappt att få ut han ur bilen... ville väl följa med sin nya
bästa kompis hem såklart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0