VÅR :D

Det gick bra hos barnmorskan sist... blodtrycket hade gått ner lite...
HB, blodsocker & vikt va stabilt & bra :) 140 i hjärtljud ♥
Bebisens huvud ligger neråt men é fortfarande rörligt... 
Den kan ju fixera sig när som helst egentligen =) Flera veckor innan den föds för en del...
Måste komma ihåg att ta mé urinprov nästa gång, så dom kan kolla äggvitan :/

Sen i fredags så åkte jag & Jenny å simma... Blev inte så mycket simma...
men blev mycket trampa vatten istället hehe så lite träning blev det iaf :D

Igår... vakna upp till världens mest underbara väder!!! Städa iordning lite snabbt...
sen börja folket trilla in... Bl.a Jimmys kompis Johan som skulle hjälpa till att fälla ett jäääävligt stort träd,
& hans flickvän & deras snart ettåriga bebis. Jätte trevliga.

Sen kom Dennis (svärfar), Jenny, Magnus, Frisse... ja det va nog alla :D
Gubbarna fällde träd medans vi flickor satt i solen & götta oss.
När trädet va nere va det dags att starta upp grillen. Alla grilla kött typ förutom jag...
För mig blev det min efterlängtade grillade LAX. Åh så gott det va *ler*
Efter maten plockade vi undan & drog mot kungälv... & sen blev det raggarbil till Götlaborg vet la du ;P
Två bilar blev det... Jag körde våran (Jimmys) :)
& ja... hur ska jag sammand´fatta det... det gick :D
Åkte till poseidon & träffa på massa andra raggare.  & efter lite cruisande så drog vi hemmåt.

Blev lax till frulle idag mé... & lika varmt å skönt ute idag... nu ska vi ta raggarbilen till kungälv igen.
Va som händer mer idag har jag ingen aaaaning om... Men men... dom sitter i bilen & väntar så jag lär väl
gå dit.... Det é jag som måste köra, Jimmy drack ju igår så... inte helt lämpligt att han kör :D


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

underbart med vår! :D I LOVE IT! superhärligt att inte behöva gå ut och se vitt vitt vitt :P

2011-04-13 @ 13:15:31
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0