Torsdag :D

Jimmy har vart å besiktat raggarbilen idag & fick precis meddelande
att den gick igenom mé blanka papper... Så han é jäteglad nu :P

Själv så ska jag strax göra mig iordning... Ska till barnmorskan & kolla till bebben :D
16:e mars sist så det känns som en stund sen =)
Ska bli härligt att höra hjärtljuden igen... så jag vet att den mår bra,
iofs känner jag ju h*n typ hela tiden så jag vet ju att den mår bra egentligen, men
vill ändå ha det bekräftat.
Ska dit nästa vecka igen, då ska Jimmy följa mé, han ville också höra hjärtljuden sa han :D
Va ju jättelängesen han fick höra dom...

Åh, igår... en stund efter jag hade släppt ut Zäta... så kom grannen & knacka på.
Zäta har tydligen vart över hos deras tik & försökt fria... En 8-årig retriever tik som löper...
Vem kan klandra honom? :D
Nä men dom bad så snällt om vi kunde hålla honom kopplad tills löpet va över så va han
välkommen dit för å leka igen sen =)
Så självklart ska vi göra det, tråkigt för honom bara :/
Men som sagt om en månad é han fri igen :P

BTW så ska han ju troligtvis redan bli pappa, så han behöver ju inte bli det till fler ändå :)
Johan hade känt några klumpar i magen på Dixie så han trodde att det hade tagit sig =)
& jag tyckte att hon såg lite tjockare ut.
Ja det é ju bara å hoppas helt enkelt, blir det så blir det :D

Kommentarer
Postat av: Katja

Helllu... blanka papper är inte dåligt :O) Hihi...

Stackars lilla Zäta som inte fick... fick.. :O) Oj ska han bli pappa spännande.. vem är mamman? Dixie?

KRAM!!!

2011-04-07 @ 10:42:35
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0