Sjuk :(

I söndags va jag lite småförkyld... Men tänkte inte så mycket på det...
eftersom att det va såpass lite...
Ja vi åkte till kungälv iaf... tvättade raggarbilen... umgicks.. tog det lugnt =)
Det va ungefär va som hände i söndags... ;)

När jag vakna upp i måndags va det inte längre nån liten förkylning :(
Ont i halsen, hög feber & rinnande näsa :/ Mådde piss & låg i sängen heeeela dagen.
Bortsett från nån romenad mé Zäta som va nödvändigt... & det kan jag säga att det inte va lätt
att promenera... höggravid & TOKFÖRKYLD... kunde ju knappt andas!
När Jimmy kom hem från jobbet fick han sköta Zätas promenader =)

Igår, ja febern va inte lika hög... Men gjorde desto ondare i näsa & hals...
Kunde knappt prata, rösten kom tillbaka en sväng på kvällen, men när jag
vakna i morse va den borsta igen :/ Ska strax ringa försäkringskassan & höra
om min graviditetspenning... sen ska jag försöka käka & göra mig iordning.
Ska till barnmorskan idag & kolla till bebben :D & idag ska Jimmy mé, han ville höra hjärtljuden :D

Efter det ska vi till SUBWAY :D Fy fan va jag har tjatat om subway, i flera månader har jag vart så
grymt sugen på deras mackor, igår sa jimmy att vi kunde åka dit efter barnmorskan &
jag blev själaglad hahaha :D



Sen ska vi hämta nya musikmobilen till spjälsängen... & ett paket från HM :)

NÄSSPRAY måste jag köpa också!!!! Kom ihåg kom ihåg kom ihåg!!!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

åh men inte bli sjuk gumman! vi är piggare nu iallafall,tack och lov! fy vilken vecka det har varit :( hur mår du förutom förkydlningen, med magen? kramis <3

2011-04-13 @ 13:15:05
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0