Nu é jag redo!

Ja, nu får bebben mer än gärna komma!
Vill ju se vem som dansat runt i magen i snart 9 månader :D

I lördags när jag vakna upp blev jag lite rädd :/
Då gick jag på toa för att kissa... & ser att urinen va röd :O
Min första tanke va missfall så jag ringde mamma & väckte henne...
Hon fråga om jag känt mer sammandragningar än innan...
& visst ja lite hade jag känt dagen innan när jag promenera mé Zäta i skogen...
Men inget SÅ tänkte jag?!
Men hon tyckte ändå att jag skulle ringa förlossningen & berätta hur läget va...

Ringde dit... & missfall kunde det tydligen INTE va i den här veckan?!
Ifall det va nåt så va det en början på förlossningsarbete?!
Så både den barnmorskan & min mamma sa att jag borde ställa mig in på
att det kan hända inom några dagar istället för veckor...

Det skulle dom inte sagt hehe, för nu går jag & väntar hela tiden =)
& det har inte vart nå extra sammandragningar eller nå mer blod i urinen...
Falskt alarm :/
Min teori é urinvägsinfektion?! kanske, eller inte?!
Aldrig haft det förut, men har verkligen för mig att det ska göra ont & svida & hej å hå?
Barnmorskan skickade ju iväg min urin på odling i onsdags förra veckan...
Det ska ta 3-4 dagar, hon borde ju ha ringt om det va något så jag kan få penecillin isf?!

Jaja skumt é det iaf!

Va hände annars i helgen då? Bilmeck & grillning :) Lax igen för min del & kött till alla andra hehe
Sen har det väl inte hänt nåt egentligen :/
Mer än att jag får mer ont för varje dag som går typ... men det hör ju till =)
Idag ska vi åka till Karlsborg för att fira påsk, Jimmy får köra!!!
Imorgon kommer även Jimmys mamma & hennes man dit =)
Så ska dom fira påsk mé oss =) Det ska bli roligt, första gången som mina föräldrar
får träffa en pojkväns föräldrar så... men känns ju som att dom måste träffas nån gång nu
när dom ska få ett gemensamt barnbarn :)

Jaja jag ska väl försöka käka lite... & packa & göra iordning lite här...
Jimmy slutar tidigt idag så vi kan komma iväg i tid!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

hihi :D ja visst va hon söt?! synd bara att hon inte vela ha sjal på huve ;/ men men! allt bra med dig vännen? håller tummarna för nya magbilder! glad påsk :) puss puss

2011-04-23 @ 20:56:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0