I ♥ Mum... and sister :D

Fy va gött det é att ha mamma & Linda här!
Dom é helt underbara! Köket é nu jättefint, dom har sorterat & tokstädat varenda
liten vrå! & jag har fått hjälpa till lite smått... sortera lite skruv & papper :P
Hade ALDRIG fått det klart innan bebis utan dom!!!! Inte en chans!

Så käkade vi kasslergryta som Linda hade lagat till kvällsmat.. *mums*
Anna & Alexander kom även förbi å hälsa på, en MYCKET uppskattad överaskning :D
Hon va i trakterna för å hälsa på sin familj så tog hon svängen om mig.
Även om jag va helt slut & hade ont så va det jättekul att hon kom! ♥

Igår... vaknade jag upp efter tidernas värsta natt... ever...
Va uppe MINST en gång
i timmen på toa... ibland 2 ggr/timme :/ mé världens jobbigaste foglossning...
Tog ju inte direkt en sekund att ta sig upp ur sängen precis... & samma när jag skulle lägga mig.
FY F*N va ont det gjorde... så när det va dags att börja städa fick jag ligga i soffan
medans mamma plocka... NÄSTAN hela dagen :/

Sen på e.m åkte jag & Linda å hämta barnen, åkte å handla & hämta paket på posten.
När vi kom hem hade Mamma & Jimmy satt ihop bokhyllor & möblerat om i vardagsrummet.
Det blev SÅ jävla bra :) Bara lite väggytor som ska fyllas typ =)
Eller ja, byta soffa & så också om vi hade haft råd, men det får komma senare =)
Ser iaf ut som ett vardagsrum nu istället för ett förråd!


Idag då?!
Prat om att vi ska ta barnens rum... får se va vi hinner för kl 14 ska vi va hos barnmorskan.
Meneh... nu é det iaf spass tidigt att jag faktiskt ska ta å lägga mig igen.
É aningen trött =)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

härligt att få lite hjälp med storstädning! din mamma och syster är verkligen snälla :D jodå förutom att jag och julia är jätteförkylda så äre bra, själv då babe? snart kanske bebisen kikar ut!!! :D hihi! puss

2011-05-01 @ 10:22:11
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0