Du är på dag 264 av 280. (94,3%).

16 dagar kvar till BF... Herregud va jag längtar!!!!
Har vart i Karlsborg i helgen. Lugnt, trevligt & skönt har det varit =)
I lördags... vakna upp gick på toa... & massa blod i toaletten igen :/
Prata mé Mamma, ringde förlossningen & dom tyckte att jag skulle komma in...
Så jag väckte Jimmy & så drog vi in...

Väl där så gjorde dom en CTG-kurva, kolla urinen...
Ultraljud... både på magen & vaginalt :/
Men allt va normalt, bebisen mådde jättebra & moderkakan låg bra & ja,... inget fel...
Blodet kom från urinen... så dom tippa på urinvägsinflammation, grus i urinen eller ett brustet blodkärl...
Så jag fick åka hem igen...
Blödde varje gång jag skulle kissa resten av lördagen... men sen va det borta igen & har inte kommit tillbaka...
Men det svider inte, gör inte ont på nåt sätt... Vilket dom tyckte va väldigt konstigt...
För alla deras 3 teorier gör tydligen ONT... Ja jag fattar inget, bara glad över att Bebben mårt bra! ♥♥♥

Men det har som sagt vart en väldigt mysig helg... god mat... mys mé familj, mycket sol =)
Igår så åkte vi hem, då följde mamma & linda mé :D
Dom ska hjälpa mig få ordning på huset så det é klart innan bebben kommer...
& så ska vi träna på profylaxen denna veckan också :)
Finns klara fördelar mé att ha en mamma som é barnmorska :)

Idag... har betalat lite räkningar... ska göra mig iordning... käka frulle så
ska vi in till Kungälv för å storhandla lite käk =)
Sen blire köket som får sig en dust idag :) Kör på vardagsrummet imorgon :)
Ska bara kolla om mamma & Linda é vakna ;P

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

inte många dagar kvar nu! :D bebisen kan ju komma vilken sekund som helst, spännandeeeeeeeeeee! :D

2011-04-27 @ 05:34:48
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0