At home again :)

Det gick bra hos barnmorskan :)
Blodtrycket hade gått ner lite till men fortfarande ingen fara =)
Hon sa nåt om röda/vita blodkroppar i urinen så hon skicka det på
odling? Men ingen äggvita iaf... 
Mellan 140-150 va hjärtljuden på... Lika häftigt varje gång =)
Skrev i journalen lite hur jag vill ha det på förlossningen...
Typ att jag gärna vill bada, få bedövning & lite annat smått å gott :P
Ska dit om 2 veckor nästa gång... sen é det koll varje vecka. 

Känns häftigt att det faktiskt närmar sig!
Snart har vi en liten underbar bebis & sniffa på!!! *längta*

När vi va klara där åkte vi till Stigs Center... till SUBWAY :D
MUMMA vare, va tvungen å ta en hel, fast jag visste att jag inte skulle orka det...
men nu har jag andra hälften till nattamat :)
Köpte även en laddarsladd till kameran, så jag kan packa mé den till BB :D

Sen åkte vi till Dennis, där Jenny hade vart hundvakt åt Zäta under tiden =)
Va där en kortis & sen åkte vi hemåt...
Eller ja, Jimmy åkte till skolan & hämta barnen & jag åkte till Lilla Edet för å hämta paket.
En musikmobil till spjälsängen. JÄTTEFIN! Kort kommer!!!
Samt lite kläder till den lille/lilla :D

Sen åkte jag hem... käka... lax & makaroner till mig & köttbullar & makaroner till resten :P
Jimmy satte ihop mobilen & fäste den på sängen & jag har börjat småpacka BB-väskan...
Inte klar än men :D Vet ju banne mig inte va man ska ha mé sig hehe
Vill ju inte ta mé mig för mycket, men samtidigt inte för lite... Vad é lagom???
Ska man ha babyfilt mé sig?

Jaja det ordnar sig väl alltid på nåt sätt :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va spännande! :)

2011-04-13 @ 19:45:06
Postat av: Maria

urinvägsinfektion?

2011-04-13 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0