36 dagar kvar ...

I lördags gick vi upp, käka frulle & stack iväg till badet.
Jag, Ella, Linda, Johan, Mona & Kimmy. Det va väl roligt =)
Simma blev det ju inte eftersom man skulle passa Ella men det va kul det mé =)
Köpte armpuffar till henne så hon skulle våga lite mer...
& ja visst till slut vågade hon släppa mig & va i stora poolen helt själv (mé mig 2 meter bort i poolen)
Men hon kände sig helt själv & va jätte stolt :D

Efter badet åkte vi hem... Linda & Ella laga mat... jag & Johan åkte iväg å släppte hundarna på
skjutfältet där dom fick springa fritt... Dom hittade även en damm som dom tyckte att dom
kunde bada i :P Bara å gå igenom isen & börja simma hahaha Tyckte det såg svinkallt ut men
dom såg nöjda ut =) Efter vi vart där en bra stund åkte vi till affären & köpte lite lördagsgodis,
& sen vidare hemåt för en myskväll.

Först käk, sen filmkväll. Först Beethoven & sen Pippi i dom 7 haven för att avsluta mé Rasmus på luffen hehehe.
Söndag... frulle, packa, fixa dona.... sa hej då till alla & sen stack vi hemåt.
Åkte till V-landa & hämta upp Jimmy & Johnnie & så åkte vi mot Kungälv där Ellas mamma skulle hämta henne =)
Fick käk & sen åkte hem typ =)
Läggdags för lillplutten... & vi somna väl strax efter det mé.

Måndag... lugnt lugnt lugnt... ärtsoppa till kvällsmat... läggdags =)
Sent på kvällen så spydde jag igen :/
Samma på tisdag morgon... Mamma tror att det é för att det é så trångt i magen nu så bebisen
ligger & trycker på magsäcken... & då kommer ALLT upp igen :/ Jag som trodde att illamående & kräkande va historia!
Började väl kräkas igen för ca 2 veckor sen... men nu dom senaste dagarna har det varit varje dag igen *hmmm*

Men nu é det bara 36 dagar kvar till BF. 
Hoppas innerligt att dom dagarna går fort!
Igår beställde vi en jättefin sängmobil m. speldosa... Nalle Puh såklart *ler*
Sen é det nog bara lite filtar & gosedjur som fattas?! Tror jag? hehehe

Igår va vi på föräldragruppen... sista gången tydligen...
& inget prat om återträff när bebisarna kommit... det é ju lite tråkigt :/

Jajja ska försöka käka lite snart... Sen får jag se om jag orkar plocka lite här hemma idag... (det behövs)
På lördag kommer det folk hit nämligen *puh* Ska ju tydligen bli jätte bra väder så vi ska passa på å grilla :D

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh vill ha hemmagjord ärtsoppa, blir galen snart alltid hungrig nu för tiden.. eller matsugen? Nja, frukosten är pina o få i sig men.. :O) Tack för ditt svar så snäll du är..

Vill också grilla.. åh, se blir tokig.. fniss..

Stackars dig som spyr ff, även om det är som du säger, värt det.. Massor med kramar godingen!! Vill verkligen träffa dig snart!

2011-04-06 @ 12:16:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: narges

FYLLER 16 IDAG!

in & säg ett litet grattis?

fin blogg förresten! (:

2011-04-06 @ 18:20:25
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0