Känslobergodalbana...

Ena sekunden é jag så fruktansvärt jätteglad över det som finns i magen...
ser det verkligen som ett mirakel eftersom jag ALDRIG nånsin blivit gravid förut,
trots att jag vart nå fruktansvärt slarvig i hela mitt liv!
Det måste vara meningen att jag ska ha det här barnet! Börjar bara gråta så fort
någon pratar om abort! Så snälla.... gör inte det mer!!! :(
Jag ska ha det här barnet!

Andra sekunden é jag så JÄVLA trött på allt illamående & att behöva kräkas stup i kvarten...
Kirurgsköterskan från sjukhuset ringde igår... om operationen... Hon gav mig en vecka
att bestämma mig om jag vill opereras i år eller tas bort ur kön... Började störtlipa...
Men jag har bestämt mig... Ett år efter bebisen kommit kan jag opereras.... Så det kom vi överens om...
Så nu skjuts operationen upp ca 20 månader =) Har jag väntat så här länge kan jag vänta lite till!

Kräftskivan föresten... va jätte trevlig... eller ja... trevlig känns inte som rätt ord... men roligt va det iaf *skratt*
Mådde illa... men lyckades maskera det som toabesök så jag tror inte att
någon märkte något =)
Vissa blev aningen överförfriskade... Men bortsett från det va det grymt trevliga människor!
Fick väl typ 4 kramar av olika medlemmar som välkomnade mig till klubben *ler* Kändes ju bra =)

Fast vi åkte hem rätt tidigt... Jimmy va rätt trött också =)
Sen på söndagen åkte vi till Jimmys mamma & hennes sambo igen, fick middag... Jättegott =)
& självklart é det ju lite stelt ibörjan när man inte känner varandra... men dom verka grymt trevliga =)

Igår... ja jag lyckades småstäda lite... åkte å handla mat... sen kom grabbarna =)
Käka köttbullar & potatismos =) Sen blev det lite mys & sen sovdags =)
Idag... försökte jag sova bort det värsta illamåendet... & det verka funka =)
Ska åka till affärn & köpa en sak som jag glömde igår... sen ska jag väl laga lite mat & så innan gänget kommer hem ;)

Önskar att ca 7 månader kunde gå liiiite fortare ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: piicha blogg

Sv: tackar ^^



kram/ Piicha

2010-09-28 @ 17:20:04
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ni verkar vara en ända stor lycklig familj, jag är så glad för din skull! vad nice att du fick skjuta upp opertionen :D <3

2010-09-30 @ 10:04:45
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0