Tröttis

That's moi =)

Va så sjuuukt förbannad igår när jag sluta jobbet...
Den där jävla gubben jag jobba mé... ska fan få han sparkad!
Svara inte när man ringde på han...
& Inte kom han ner på morgonen å hjälpte till som man alltid gör på
dialysdagarna om man é däruppe... vilket han visste om & hade pratat
om tidgare på natten.... så jag fick göra ALLT själv!
Så sjuuuukt stressigt! Men jag lyckades iaf få allt klart i tid.
Men det va så jag skaka av ilska när jag rapportera.

Gick å la mig sen när jag kom hem... vakna runt 3-4 nånting....
gjorde ett misslyckat försök att äta men det gick inte...
Så på kvällen gick jag, Johan & Micke över till Mona för å kika på film.
DÄR lyckades jag få ner lite mat som jag fick behålla :)
& Mona pyssla om mig & hämta te åt mig *gosis*

Idag har jag mest försökt att sova... men.... det har väl gått sådär...
fått i mig lite ris nu innan jobbet... det é allt... *suck*
Snodde en banan här förut *moahaha*
Alla runtomkring mig tycker att jag ska sjukskriva mig... men... åh...
inte nu när det faktiskt finns lite jobb....
Kan sjukskriva mig i januari om jag fortfarande mår kasst =)
MÅSTE palla dom nätter jag har fram till den 2:e januari då jag går av.


Nä nu vill jag att det ska vara nästa fredag så Jimmy & Johnnie kommer hit!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0