sakna

Jag saknar Jimmy :(:(:(

Och det é typ 2 veckor tills vi ses :(
3:e december kommer han och barnen upp till Karlsborg.
På lördagen så ska vi på Lindas julkonsert, förhoppningsvis så kommer min
farbror & hans Eva dit då mé, så dom får träffa Jimmy =)
Sen på söndagen följer ja mé ner.... & på måndagen ska vi på
ultraljud i Trollhättan ♥
Längtar så jag kan bli tokig :D


Stackars Zäta-bubben har fått blodöra.. det é inget farligt...

"
Blodöra, ett relativt vanligt problem hos hundar, är en blödning mellan huden och öronbrosket. Blodöra orsakas av att öronbrosket spricker och blod ansamlas mellan den inre och den yttre huden. Detta gör att att örat känns mjukt och vätskefyllt. Blödningen kan vara liten eller omfatta nästan hela örat. Oftast uppstår b...lodörat genom att hunden skakar på huvudet eller kliar sig mycket. Det är vanligt att grundorsaken är en öroninflammation. Hunden får ofta ett visst obehag av blodörat, främst genom tyngden. Örat brukar inte vara speciellt ömt när man tar på det, ömmar det ändå kan det vara ett tecken på att det blivit infektion inne i öronlappen. Vid blodöra blir en del av, eller hela örat, ett par tre centimeter tjockt.
Förloppet brukar vara smygande under någon eller några dagar.
Om man inte gör något alls kommer blodet att sugas upp med ett blomkålsöra som följd"

Han va hos veterinären i förrgår, och hon hitta ingen öroninflammation eller svamp...
Det enda hon såg va att det såg lite irriterat ut... så hon skrev ut örondroppar mot klådan.
Får hoppas att det blir bättre snart...
Iofs märks det ju inte på han, han leker & har det lika bra som vanligt... men ändå =)
Vill ju inte att min älskling ska ha några obehag överhuvudtaget jue ♥♥♥

Idag innan jobbet packa ja mina grejer å åkte mé dom till Sandra.... ska bo där till
måndag kväll =)
Såg till att hennes katt Salbin fick lite käk & fräscht vatten & stängde fönstret så han inte ränner
ute på nätterna =)
Sen åkte jag & fixa lite käk & fortsatte sen hit.. till jobbe =)
Nu syns det att jag é gravid tydligen =) Flera som sagt det här.... det é lite roligt tycker jag =)
det é bara illamåendet som stör mig... annars é allt helt underbart!


småtjaffsa lite mé en kompis förut på msn... hatar att bråka, vill inte bråka...
vet inte om det é mina hormoner eller vad men jag blev ledsen iaf... :'(
Jaja hoppas det ordnar sig... det é ju så löjligt....

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jenny jag har inte lagt någon skuld alls på dig, förstår inte varför du säger så. det ända jag har sagt är att det är lättare för dig att komma in än för oss att åka ner.. men då är vi dum i huvudet som kan åka till ullared men inte till dig :S vi gjorde det en gång lixom sen julia blivit "stor" och vi hade ett helvete i bilen.. jag vill jättegärna ses och köpa barnkläder till din bebis och allt sånt.. men jag kan inte råför att inte julia kan åka bil och tåg går väl inge fortare heller.. vi får helt enkelt låta bli att ses då, jag sa att jag kunde betala resan åt dig om du kom hit innan du får bebisen.. men men.. du får se sen när din bebis blir stor så förstår du nog vad jag menar med bilresan tyvärr :/



jag skyller ingenting på dig, har jag aldrig gjort. det ända jag påpeka var julias ettårspresent som du sa så länge hon skulle få. då kunde du väl ha sagt som det var från första början istället.. men nu vet vi ju iallafall och det var ju tråkigt att det inte gick :/



jaja jag vill inte bråka med dig! kram

2010-11-22 @ 17:31:38
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0