Oh happy day...

Ja jösses where to begin...
Min chef på Sjöryd ringde igår... & frågade hur det kommer bli mé flytt
& allt sånt... jag svarade att det inte blev nåt mé jobbet där... & att jag hade tänkt
att jobba lite till & från på sjöryd när jag blir inringd...
Då fråga hon om jag ville ha ett vik till 2:e januari.
Sa JA på en gång!!!!

Så skönt att jag har 2 månader fixade.. Nu måste jag bara få jobb i januari, februari & mars...
eventuellt april beroende på hur jag mår... Sen é det ju dags för plutten att titta ut i världen.
Så... jag får se hur jag löser det men... 3 månader.. i värsta fall så får jag väl ta dom månaderna här
också... visst att jag inte hinner träffa Jimmy lika mycket då... men sen kommer jag ju va hemma
i ett helt år mé bebben... & så får jag hoppas att jag får jobb där nere efter det...

Ska käka lite frukost nu.... & sen gå å lägga mig... sen går jag på å jobbar 5 nätter =)
Såatte.... Take care!!!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åååh vad roligt för dig gumman att få ett vikariat! skönt att ha ett schema lixom :) så glad för din skull! <3

2010-11-06 @ 08:03:36
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0