*hjäsp*

Jaaa vart ska jag börja... det blev inget mé jobbet i kungälv...
Jag fick inte börja pga att jag va överviktig & gravid... kunde knappt tro mina öron...
Jag frågade om jag hade gjort nåt fel eller betett mig illa...
Men nej nej dom sa rätt ut att jag va jätte trevlig & hade gjort det jag skulle... men dom tacka
nej till mig pga av vikten & graviditeten... Sån jäääävla diskriminering!!!
Så jag skulle då aldrig rekommendera någon att åka till EKHAGA I ROMELANDA
När jag berätta för mamma blev hon fly förbannad & skulle anmäla dom & hej hå...
"Några chefers huvuden kommer att rulla" sa hon...
Själv så känner jag att... skit i dom... :@ jävla idioter!!!
Jag kan få jobb någon annanstans! (hoppas jag)

Va hos barnmorskan å tog alla prover i onsdags... & allt såg normalt ut... förutom blodtrycket...
eller ja... det va övertrycket som va lite högt sa hon... 145/75 hade ja... så undertrycket va jättebra sa hon...
Så kolla dom HB, blodsocker, HIV, klamydia, syfilis, äggvita i urinen & ja... massa grejer... & det gick väl bra, dock kunde inte barnmorskan ta blodprov på mig... hon stack mig först i ena armen...
sen i den andra & sen i fingret...
Sen va en annan barnmorska tvungen å komma & sticka mig i armen & DÅ funka det på en gång...
& jag som é nålrädd haha :)
Men jag fick inte höra på några hjärtljud... det fick jag vänta mé sa hon*suck*

Sen på fredagen så åkte vi hela "familjen" till karlsborg... till min andra familj ;)
På lördag morgonen så slängde vi in alla mina möbler i släpvagnen... & sen åkte Jimmy & barnen hem :(
& kvar stanna jag... för att jag ska jobba...
É på jobbet nu =) & TACKA VET JA SJÖRYD I HJO!!!!! Här skulle jag kunna tänka mig att bo när jag bli gammal!!!
Personalen é omtänksam... både mot de boende men även mot de andra i personalen... iaf personalen på natten... dom andra märker jag ju inte av så mycket =)
Men mina kollegor här... på natten... é helt underbara! Allihopa! Önskar jag kunde ta mé mig sjöryd till västerlanda när jag flyttar =)

Nyss ätit & ändå mår jag illa... *puh* & SKITTRÖTT é ja.... vill bara hem å sova nu... men men bara 4 timmar kvar tills jag slutar... sen é jag ledig fram till fredag kväll =) Skönt det =)

Försöka träffa mina flickor lite :D
Men jag saknar Jimmy nåt enormt :(:(:(

NU har jag äntligen bild på min tatuering, som jag gjorde i Bulgarien :D

É faktiskt GRYMT nöjd =) Tänk att jag våga hehe
Men det va ju innan jag visste att jag va gravid...
så jag hade nån öl i kroppen... *tss*

Nä nu é jag både nykterist & rökfri... Vart rökfri en månad :D *klappar mig själv på axeln*
Ja nä nu får klockan gå fort så jag får åka hem till mamma & pappa & sova :D

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

vilken jävla idioter!!!!!!!! fyfan asså!! du borde polisanmäla dom jenny!! tycker synd om dig baby <3

2010-11-01 @ 16:02:26
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0