:'(

Idag ska vi åka in till sjukhuset... Ska läggas in å få dropp...
Helt slut & har värk i hela kroppen... plus ett konstant illamående
som gör att jag inte får i mig varken mat eller vätska...
Får bara upp allt hela tiden...
Igår blev jag t.o.m svimfärdig... när jag LÅG ner.

É så jävla slut så jag lipar :'( Orkar inte ha det så här!!!
Bara det inte é nå fel på bebisen... då skulle jag DÖ!!!!!!!!!!!!!!

Nä har insett nu att något måste göras, kan inte må så här hela tiden.
Kan inte va bra för varken mig eller bebben.
Nä klarar inte av mer nu!

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 23:20:19
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0