Igår vakna jag runt 3-halv 4... gjorde mig iordning & sånt...
& sen stack jag iväg till Anna & bebisen & myste lite...
käka lite mat & tjöta om allt möjligt!
Fick massa gravidtidningar & järntabletter & hej å hå :)
Va så längesen vi sågs... mer ett par sekunder typ... så det va riktigt trevligt!

Idag vakna jag runt 2-halv 3 av att jobbet ringde *puh*
Blir så jäkla förbannad... alltså hur många timmar sover dom på natten?
Jag måste ha MINST lika mycket sömn på dagen om inte mer när jag jobbar!
ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH
Iaf så ska jag börja stämpla på jobbet nu... & sluta skriva timrapporter.
Dom tyckte jag jobba så mycket så det va onödigt pappersarbete =)

Sandra va hemma när jag vakna... så vi har käkat ihop & tjötat vi mé =)
Också längesen vi gjorde det... till slut somna vi i varsin soffa & jag höll på att
komma försent till jobbe... första dagen jag ska stämpla *skratt*
Brukar alltid va tidig annars.... men men jag hann precis i tid =)
Inatt jobbar jag mé en... mycket underlig man... Tycker inte riktigt om honom.... BLÄ

Åh den 7:e ska jag gå på julbord mé jobbet =) Jag & Sandra ska gå ihop...ska bli mysigt.
Har aldrig vart på ett sånt julbord förut ;)



Tror jag ska ringa barnmorskan imorgon... Känns inte normalt att jag ska må så här illa
& kräkas varje dag... ont i ryggen av allt hulkande & jag é helt sluuuuut... både fysiskt & psykist.
Viss mat får jag ju behålla... Men nu har jag kräkts typ VARJE DAG sen i början av oktober :'(
PLUS att jag é så sjukt förstoppad... blöder i rumpan & fy fan!
Det enda som gör att jag överlever é att jag vet vad jag får ut av det ♥♥♥
Alla andra tror att det blir en flicka... Men jag vet inte ja... Jag har verkligen fått för mig
att det blir en liten ♥Emil♥... vet inte varför... bara känns så =)
Kul å se sen i maj vem som hade rätt *tihi*

Fick ett gulligt meddelande av Jimmy förut...
"Godnatt min ögonsten♥
 Älskar dig så otroligt jäkla mycket!!!
 Kyss och Kärlek"
Goingen va jag saknar honom.... men men bara 1,5 vecka kvar.... mer eller mindre =)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

vi undviker ju helt klart att åka långa sträcker med julia eftersom hon inte tycker om att sitta fast. det går ju knappt att åka till valbo och det tar 20 min på sin höjd =/ jag tycker inte heller att det är nå roligt men vad ska man göra lixom.. det är väl klart att jag vill träffa dig, det har jag inte sagt något om heller! kram

2010-11-23 @ 08:33:33
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0