"Du är vacker"

Jaha nu é jag i skaraborg igen... på jobbet rättare sagt =)

I lördags fick jag träffa Jimmys farmor för första gången.
Fick en kram både när jag kom & när jag gick... Hon va jättegullig :D
& tydligen så va jag godkänd också rapporterade Dennis dagen efter =)
I söndags åkte Jimmy & Dennis å hämta våra nya
köksmöbler som vi fick av Solveig(Jimmys mamma) i julklapp.
& planen är väl att slipa dom & måla allt vitt... men... det får ta sin tid =)

Idag tisdag... så... sov jag till typ 12... sen packa jag ihop mina grejer å åkte till
Karlsborg, gick & la mig så jag somna runt halv5-5... vakna runt 7.... gjorde mig iordning lite smått
å åkte hit, till jobbet =)

Jobbar mé Majbritt inatt, & hon é ju för go... Förut så sa hon...
"Det syns verkligen att du är gravid, det lyser om dig & du är så vacker"
Blev nästan lite tårögd! Själv så känner jag mig bara grå, blek, sliten & finnig :)
Börjat synas på magen nu också... :D
svullen svullen svullen hehehe =)

Jajja ska la försöka jobba lite ;)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åh vilken gullig kommentar!! önska vi kunde träffas, jag saknar dig <3

2010-11-17 @ 19:05:34
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0