Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig =)

Tisdagen sov jag som sagt största delen av dagen... skulle packat på onsdagen...
men, tröttheten stod ivägen... På onsdagen kom det även sjukt mycket exem
på mina lår... Pga citrusallergi... Tydligen inte bra att knarka apelsiner när man
é allergisk... *hmmm*
På torsdagen förvärrades exemen & jag kunde inte sluta klia... så jag fick ringa å sjukanmäla mig till jobbet...
Blir jobbigt att jobba när man inte kan sova...
Så jag packade på torsdagen istället... & åkte till Jimmy på kvällen =)

Så nu é jag här =) Fick se för första gången hur mina möbler passade in i huset..
& jag måste ju säga att det genast blev bättre :)
Mycket kvar å göra för att det ska bli riktigt bra men... en god bit på väg!

Har nyss vaknat... ska försöka äta nåt... vila lite till.... & hoppas att tiden går fort tills
Jimmy & barnen kommer hem =) Ikväll blire tacos & fredagsmys... idol förhoppningsvis *hihi*
That's the way aha aha I like it aha aha ;) 

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

hoppas ni får en superbra kväll baby!! du låter så himla kär och lycklig, är så glad för din skull <3

2010-11-12 @ 14:58:14
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0