:D

Snart gjort klart mina 5 nätter *wohoo* & jag överlevde hehe =)
Förra natten & denna natten va klart lättast av de 5.... de 3 första va... ujujuj
Mest för att jag va så sjuuukt trött, det har jag inte känt av tidigare när jag jobbat natt....
Inte DEN tröttheten iaf =)
Men med världens bästa kollegor här på sjöryd så blir det genst lite lättare =)
Dom é SÅ gulliga ♥♥♥

I fredags (idag é det tisdag) så åkte jag förbi Terés innan jobbet, då va även
Anna & hennes lille plutt där... så liiiiten & söt =) James såg genast JÄTTE stor ut i jämförelse =)
Längtar SÅ tills min & Jimmys lille/a plutt kommer ♥♥♥

Idag, nu efter jobbet ska jag hem... & försöka sova så länge jag kan....
& sen blir det till att packa mina sista grejer i lägenheten... möblerna é ju hos Jimmy redan...
Samma imorgon då ska jag också packa, fixa & dona =)
Torsdag lär jag sova på dagen eftersom jag jobbar tors-fre....
& sen på fredag.... åker jag äntligen till min JIMMY :D
Saknar honom SÅ mycket!!!!

Nä nu får jag väl ta ett sista ryck här på jobbe.... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0