*yeeey*

Ja va har hänt i mitt liv sen sist...

Va inne på det där mötet om operationen... Fick reda på att jag kommer
få operationen i år!!!!! *yeeeey*
Så jävla glad! Har inte fått nåt datum än... Men får ju reda på det minst 4 veckor innan
eftersom jag é tvungen att leva på pulverdiet i 3-4 veckor innan för att minska trycket
av levern på magsäcken... Tydligen ;)

Så mé andra ord.... om ca 2,5 år.... så é inte Jenny stor längre ;) beach 2013 here I come hehe =)

Reseledar jobbet då... Börjar på måndag ;) Då sticker jag till italien i 8 dagar ;)
Har fått schemat för hela sommaren... & det ser niiiiice ut =)
Spanien, Rumänien, Grekland, Scottland, Tyskland, Italien... bl.a ;)
Återigen, Så jävla glad!!!!!!!! *wohoo*

Helgen som va så va John här =)
På fredagen va vi hemma hos Mona å åt 3-rätters & småfesta lite...
Filmmys på lördagen... & söndagen =) I måndags åkte han hem...
Jättego & mysig va han.... får se va som händer där... Vill träffas fler ggr innan jag vågar
satsa nåt.... Men han é helt klart värd att tänka tanken att försvinna från
singellivet =)

I måndags åkte jag till Teres, James & Anna =) Satt ute i solen & tjöta & hade
det bra... sov över hos Anna den natten.... sen på tisdagen gick vi till Teres igen =)
Då va även Sandra där... Åkte sen hem på kvällen...

I onsdags va det meningen att John skulle komma å lämna bilen...
Men stackarn blev aldrig avbytt på sitt jobb.... & När man jobbar som personlig assistent kan man
ju inte bara skita i det & gå när man egentligen ska sluta.... Kärringen som skulle byta av honom
kom aldrig... jävligt dålig stil tycker ja... så han va tvungen å va kvar där till morgonen efter....

Nu é jag på jobbet.... ska strax gå morgon rundan & ge gamlingarna lite morgonpiller ;)
Sen ska ja hem å sova....
Sen blir det att börja planera va jag ska packa inför den stundande resan... Åh va ja längtar!!!!

Åh en sak till.... den 23:e juni.... ska jag & john gå å se PINK!
Kan det va så att livet é bra just nu????? ÖH JA!!!!!!
Lite ovan att livet ska gå så här bra... kan det va så att jag sonat mina brott i livet & att
jag förtjänar det här???
MÅR GRYMT BRA I VILKET FALL SOM HELST!!!!!

Jajja.... göra lite nytta på jobbet kanske????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0