Dolly goes Italy

Det närmar sig mé strorsteg....
Imorgon kommer John hit mé bussen.... & lämnar av massa öl & cigg & hej å hå ;)
Sen senare på kvällen drar vi neråt göteborg...
Sover en natt på scandic... & sen drar vi vidare mot ITALIEN!!!!!!!!!!
*wohoooo*

Blir till att börja packa som ett as nu.... försöka packa smart & bara ta mé det jag absolut MÅSTE
ha mé mig... som.... smink? hehehe
Mamma har vart på apoteket idag & köpt mé lite viktiga grejer.... åksjuketabletter,
dimor, alvedon, ipren, våtservetter.... lite sånt =)

MÅSTE komma ihåg & ta mé mig kamerakabeln... Så ska jag försöka blogga
& lägga in så mycket kort som möjligt när jag é borta.... Kommer få låna Johns bärbara =)

Det enda som kommer bli jobbigt mé de här jobbet.... É att lämna Zäta.... har så svårt att
va ifrån honom..... aldrig vart ifrån honom så länge... Tur att jag vet att han kommer ha det bäst hos
Mamma & Pappa!

Har köpt en ny "säng" åt bubben.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0