Pago

Återigen på jobbet...
Förra natten va bra.... trivs här ;) Känner mig hemma & välkommen ;)
Både pensionärer & personal blir glada av å se mig ;)
Känns jätte bra hehe
Ja bortsett från 3 tanter som levde rövare så va förra natten bra iaf hehe

Vakna vid 1 ungefär... av att vikarieförmedlingen ringde å fråga om ja kunde nästa natt också...
alltså nu inatt =)
Japp sure visst ;)

käka lite frukost, duscha & gjorde mig iordning så gick vi till Caroline & kika på film =)
Sen så åkte vi å handla lite, släppte ut Zäta lite... & sen tillbaka till Caroline för å laga mat.
& Anna gjorde världens godaste köttfärssås.... *mmm* som jag åt liiiiite för mycket av...
men men ;) Blev mätt i magen iaf innan jobbet =) Gött det =)

& nu é jag här igen som sagt ;)
Messat massor mé Jocke idag igen *ler*
Börjar längta till på lördag då ja ska träffa han igen...!!!

Åh Anna rekommenderade världens godaste juice... Pago....
Riktigt god!!!!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

åh okej :D va roligt för dig gumman :D skönt att få jobba lite? :D inte skitkul kanske men pengar är ju alltid välbehövligt! :D puss puss

2010-03-25 @ 08:59:28
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0