Natt 3

Åkte hem till karlsborg efter jobbet igår... Somna väl runt 11 kanske... Måste ha sovit djupt, för jag hade typ 4 missade samtal o 10 mess, haha o jag har inte hört ett ljud. Vakna till när vikarieförmedlingen ringde o fråga om jag kunde jobba en natt till... O jag blir ju bara glad om jag får jobba ;) vakna till liv runt halv 7... Jätte skönt sov ja ;) underbart! Hihi jobbar som extraresurs i natt så jag har bara 2 gubbar o ta hand om. Får inte gå in till nån annan ifall mina gubbar larmar. Jätte gött haha. O den ena gubben bara sover så där har jag inte behövt göra nåt. O den andra som e lite vaken ibland e jätte go, när jag satt där o snacka så kom vi fram till att han känner mina föräldrar haha. Just nu så sover han... Härligt för han. Kanske ska få jobba nästa natt också... Hoppas det! Isf går tiden jätte fort tills jag får träffa jocke igen ;) vi har idag bestämt att jag o zäta ska komma dit runt 7 på lördag... Så ska vi käka lite o kolla på film o mysa *ler* åh, bara 5,5 timmar tills jag slutar hehe ;) om teres e vaken när jag slutar så skulle hon messa så ska jag dit en sväng, om hon inte messar så har anna erbjudit att jag får komma dit o sova en sväng efter jobbet ;) jag har så underbara vänner! Ni är guld! Hoppas ni vet om hur mycket ni betyder för mig, allihop, ni vet vilka ni e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0