Jobb...

Hej hopp....
Vakna upp mé ett stort leende på läpparna =)
Sovit så gott..... najs najs!

Hämtade Anna i skövde.... & så åkte vi desperat runt i skövde
för å leta efter Mamma kläder åt lilla Anna.... Kulan börjar synas lite smått nu ;)
Fick reda på att det bara é två butiker i hela skövde som
säljer mammakläder? Mycket dåligt!!!!

Sen käka vi på donken innan vi for hemmåt....
Handlade på konsum... hämtade upp Teres & James & stack iväg till Caroline
& Sabina.

Sen ringde dom från jobbet & fråga om jag kunde jobba natten.... & va tvungen å tacka ja..
måste ju jobba?!
Så jag la mig i Carolines säng & sov en liten stund =)
Sen skjutsa vi hem alla till sig & nu é jag på jobbet.
Zäta é hos Anna inatt.... Jisses va svårt jag har för å lämna bort honom =)
Den blicken han ger en när man går utan honom.... oj oj oj

Fick mess från Jocke nyss.... han som jag träffa i lördags... Han ville ses igen =)
& det vill jag mé ;) Han va ju jättego!!!!
Så nu blev jag lite glad... Igen ;)

Nawwwww *s* Jaja.... hoppas tiden går fort så jag får hem till annas soffa & sova lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0