I'm in love with a fairytail...

Nu syftar jag inte på låten... men visst fan é det så...
& det tror ja många tjejer é.... Man letar efter prince charming...
Det perfekta jobbet & det perfekta livet... få dom perfekta barnen & dom perfekta husdjuren...
Undrar om någon nånsin får precis allt man någonsin drömt om???

Hehe bara en tanke...

Messat mé Jocke idag... igen *ler*
Bestämt att vi ska laga min kasslergryta imorgon =)
Han slutar jobbet om en halvtimme.... så ska han ringa när han kommit hem.
*glad*

Har köpt hårfärg... så jag ska bättra på färgen lite.... kanske försöka hinna förbi teres
imorgon så hon får klippa mig???
Funderar även på att köpa en ny bh.... *hmmm*
vill ju va fin imorgon hahaha *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0